KONTAKTY

www.Storrk.cz
tel: +420 604 250 909
storrk@email.cz

Reklamace

Vyskytla se na vašem zboží vada a chcete jej reklamovat? Postupujte dle stručného návodu, vaši reklamaci pak vyřídíme v krátkém čase.

1 Vyplňte protokol

Vytiskněte si Reklamační protokol a vyplňte ho dle pokynů.

 

Reklamační protokol

               Jaroslav Miczka, Středova 1511, IČ. 18089607

                                                       DIČ. CZ510113160, e-mail. storrk@email.cz

                                                       tel: +420604250909

Reklamační list/Odstoupení od kupní smlouvy.

Jméno/firma:

Kontaktní osoba:

Ulice/čp:

Telefon:

Město:

E-mail:

PSČ:

Číslo účtu pro vrácení peněz:

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

 

 

 

 

Reklamované/vracené zboží.

Název reklamovaného /vracené zboží:

 

Výrobní číslo zboží:

 

Číslo objednávky/faktury:

 

Datum nákupu/vystavení faktury:

 

Datum dodaní zboží:

 

 

Popis závady/Důvod odstoupení od kupní smlouvy/Odstoupení v zákonné lhůtě

* Oprava

* Výměna za nové

* Odstoupení od kupní smlouvy

* Odstoupení v zákonné lhůtě

* Jiné

 

 

 

 

* nehodící škrtněte

Datum ………………………….. Podpis…………………………….

 

2 Zabalte zboží

Zabalte reklamované zboží do balíku a přibalte k němu vyplněný reklamační protokol.

 

3 Odešlete balík

Balík zaneste na poštu a odešlete na adresu: Jaroslav Miczka, Středová 1511, 735 32 Rychvald

Prodávající nepřijímá zásilku formou dobírky.

 

Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů . O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat. V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte: +420604250909