Vyskytla se na vašem zboží vada a chcete jej reklamovat? Postupujte dle stručného návodu, vaši reklamaci pak vyřídíme v krátkém čase.
1 Vyplňte protokol
Vytiskněte si Reklamační protokol a vyplňte ho dle pokynů.
Reklamační protokol
Jaroslav Miczka, Středova 1511, IČ. 18089607
DIČ. CZ510113160, e-mail. J.Miczka@seznam.cz
tel: +420 603 536 520
Reklamační list/Odstoupení od kupní smlouvy.
Jméno/firma: |
Kontaktní osoba: |
Ulice/čp: |
Telefon: |
Město: |
E-mail: |
PSČ: |
Číslo účtu pro vrácení peněz: |
Zpáteční adresa pro zaslání zboží:
|
Reklamované/vracené zboží.
Název reklamovaného /vracené zboží: |
|
Výrobní číslo zboží: |
|
Číslo objednávky/faktury: |
|
Datum nákupu/vystavení faktury: |
|
Datum dodaní zboží: |
|
Popis závady/Důvod odstoupení od kupní smlouvy/Odstoupení v zákonné lhůtě
* Oprava
* Výměna za nové
* Odstoupení od kupní smlouvy
* Jiné
* nehodící škrtněte
Datum ………………………….. Podpis…………………………….
2 Zabalte zboží
Zabalte reklamované zboží do balíku a přibalte k němu vyplněný reklamační protokol.
3 Odešlete balík
zbozi zabalte(adresu vypisovat nemusíte) a odneste na jakekoli podací misto Zasilkovny ve vasem okoli,seznam na www.zasilkovna.cz.
Podejte jim kod 90898887
Internetový obchod STORRK.cz jiným zpusobem zpětné zásilky nepřijímá.To znamená česká pošta,PPL atd NEEEEEEEEEEE.
Zpětná zásilka je zdarma
Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů . V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte: +420 603 536 520